#JantungHatiMamaLieya

#JantungHatiMamaLieya

Tuesday, August 19, 2014

2 Syawal - Part 2

Hari Raya Kedua kami menerima kunjungan tetamu. Lepas zohor kami sekeluarga mengunjung Tok saudara aka Tok Su di Bukit Gantang. Selepas tu kami berangkat pulang ke Kampung Kati bagi menghadiri Gathering keluarga Hj Ghazalli di samping seisi tahlil utk Arwah Tokki dan Opah. event di jagka kan bermula selepas Isyak..

Bacaan Yassin beramai-ramai. diketuai oleh Imam Yusoff aka Ayahcik. Barang siapa yg hadir mlm tu tapi tiada dalam gambar ini, maknanye mereka adalah AJK Masak & BBQ.



 Dan AJK yang bertugas di Dapur BBQ adalah seperti berikut

Yum..Yum... Tak sabar rasanye.. Menu BBQ mlm tu.. Ikan Talapia 10 kg dan ayam 10kg. Melantak time..Menu paling tip top and terlaris di pasaran..

Agenda utk budak budak yang diketuai oleh Ucu Wan aka zakhwan mlm tu paling tip top..


Habis Asap satu kampung. hehehehe.. Apa2 pun malam tu memang meriah.. So sesiapa yg tidak hadirkan diri malam tu..Pandai2lah available kan diri utk next year event ye.. AyahCho dah take note siapa yang hadir dan siapa yang tak hadir. Siapa yang hadir waktu di Lumut tu pasti tahu apa maksud nye..jeng..Jeng..Jeng..

Inilah Adik beradik sehidup semati.. dari Kiri.. Mak Ngah, Ayah Ngah, Abah, Ayahchu, Wancik, Mak dan Ayahlang. Tiada dlm gmbr Maksu , MakLang dan Ayahcik. mereka ada di kawasan sekitar..Yang lain semua sibuk MAKAN...

Bersambung..



No comments: