#JantungHatiMamaLieya

#JantungHatiMamaLieya

Friday, December 3, 2010

False Contraction

Huh... Malam Semalam x lena tido. Kenapa ?.. Kebetulan smlm tak sihat.. Actually almost 1 weeks. Starting From Batuk then selsema.. Semalam badan rasa down giler. Badan dah seram sejuk. Macam nak demam. lepas Maghrib smlm aku trus baring.. Thanks to Papa cuz tlg sedia kan Air Yassin utk Mama.. Luv you.. Setelah minum air yassin dlm segelas dua.. baru rasa badan ni segar sikit... Hubby ckp rehat aje x yah masak... tapi aku degil nak gak masak... tak mau ikutkan sangat peel badan ni.. kang di layan jadi menjadi...Tapi aku masak simple je la kan.. Ayam Masak Black Pepper ngan Sayur je... Lps masak mcm nak collapse je.. Lps Isyak aku trus zzzzzzzzz...... Dlm kul 3.30 am aku terjaga... Sakit nyer pinggang aku.... dia punya sakit macam aku baru lepas angkat batu (mcm batu besar waktu sekolah dulu buat tampan tiang netball) Kejap kekiri pas tu ke kanan... Tapi dua kali je... aku dah risau.. Contraction ke... Sebab aku ade baca klu sakit belakang pegi ke depan.. it's mean Contraction.. Tapi klu dia sakit kat area depan je...it's called False Contraction... dan false contraction terjadi bila kandungan berusia 7 bulan keatas dan kurang kekerapannye... Pagi2 bangun trus google False contraction.. setelah baca beberapa fakta... so pahamlah aku ape tu False Contraction.....

No comments: